تعارف

‘القمر آن لائن’ اردو نیوز نیٹ ورک انٹرنیٹ پر اردو کورواج دینے والا اولین ادارہ ہے، جس کے تحت چلنے والی ویب سائٹ اردو کی سب سے بڑی ویب سائٹ ہے۔ جسے ماضی و حال کے نامور اور معاصر ادیبوں اور دانشوروں کی تخلیقات سے مزین کیا گیا ہے۔’القمر آن لائن’ اردو کا معیاری نیوز نیٹ ورک اورویب سائٹ ہے، جو اسلام، وطنیت اور اپنی ثقافت کو جدید دنیا میں متعارف کروارہاہے۔ ‘القمر آن لائن’ پراردو زبان میں کیا جانے والا کام موثر انداز میں 1999ء سے پیش کیاجارہا ہے۔

لندن ،کوپن ہیگن، ناروے، اور اسلام آباد سے جاری ہونے والے اردو کے اس پہلے اور سب سے بڑے نیٹ ورک میں دنیامیں اطلاعات کی فراہمی کے ساتھ ساتھ اسلامی ثقافت کو اجاگر کیا گیا ہے۔اس نیٹ ورک میں مختلف سیکشن رکھے گئے ہیں، جو ہر طبقہ فکر سے تعلق رکھنے والوں کے لئے دلچسپی کا ساماں لئے ہوئے ہیں۔ یہ سب کوششیں رضاکارانہ طور پر ہیں۔

دنیا کے مشہور صحافتی اداروں ، نیوز ایجنسیوں، براڈ کاسٹنگ آرگنائزیشنز اور اخبارات نے اسے بہترین اردو ویب سائٹ قرار دیا ہے۔ یہ سائٹ روزانہ ہزاروں لوگوں کی نظروں سے گزرتی ہے۔

‘القمر آن لائن’ اردو ادب اور اردو نیوز کی ویب سائٹ ہونے کے ناطے اسلامی اور قومی موقف کی تائید کے لئے علمائ، دانشوروں، صحافیوں ، طلبائ، نوجوانوں، خواتین، ادیبوں، شاعروں ، پروفیسرز، ماہرین سیاسیات، ماہرین نفسیات، ڈاکٹرز، وکلائ، فلاسفرز، آئی ٹی پروفیشنلز کی ایک بڑی تعداد پر مشتمل تھنک ٹینک ہے۔ اور یہ فورم عوام الناس کی ذہن سازی میں نمایاں کردار ادا کر رہاہے۔

القمر آن لائن کو روزانہ پڑھنے والوں کی تعداد ہزاروں میں ہے جو اس بات کا بین ثبوت ہے کہ ہم اپنی مساعی میں خاصی حد تک کامیاب ہیں. کامیابی کا یہ احساس ہمیں مزید آگے بڑھنے میں مدد فراہم کر رہا ہے.ہمارے مستقل قارئین کے ساتھ ساتھ نئے نئے قاری بھی شامل ہو رہے ہیں اور اسی وجہ سے ہم بھی القمر آن لائن کی ظاہری شکل و صورت اور مواد کے حوالے سے بھی برابر تبدیلیاں کر رہے ہیں. قارئین نے اس بات کو محسوس کیا ہے کہ القمر آن لائن کا صفحئہ اول بھی خاصی تبدیلیوں سے گزرنے کے بعد اس موجودہ شکل میں آپ کے سامنے ہے اور اسے یہ صورت دینے کے لیئے ہم نے عالمی سطح پر ہونے والی تحقیق سے بھی مدد لی ہے اور ماہرین کی رائے بھی.

یہاں پر یہ بات اہم بھی ہے اور قابل افسوس بھی کہ اطلاعات کی انٹرنیٹ پر ترتیب وتدوین اور پیش کش کے لحاظ سے ہمارے تکنیکی لوگ بالکل بے خبرہیں۔اور اطلاعات کی بنیاد پر ڈیزائن کی جانے والی تمام ویب سائٹس بغیر کسی تحقیق اور رائے عامہ کے جائزوں کے بنائی جار ہی ہیں، لیکن القمر آن لائن نے خالصتاً تحقیقی ، تکنیکی اور پیشہ وارانہ افراد کا تعاون حاصل کرنے کے بعد اسے Digitizeکیاہے۔

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>