القمر آن لائن ۔۔ اردو بلاگنگ کا سرخیل

اردو بلاگنگ کا آغاز 4 سال پہلے ہوا۔ اس عرصے میں اردو بلاگنگ کو زیادہ فروغ اور وسعت نہیں ملی۔ ابھی بھی شاید کل 100 اردو بلاگ ہیں۔ اس کے مقابلے میں دیگر زبانوں کے بلاگ ہر چار پانچ ماہ میں دوگنے ہو جاتے ہیں۔ پاکستانی انگریزی بلاگ لے لیں یا فارسی بلاگ یا انڈین بلاگ سب ہی انتہائی تیزی سے بڑھے ہیں۔

ان سب کی exponential growth تشریحی وسعت ہے یعنی اس طرح سے ایک رفتار کے ساتھ اضافہ ہوتا ہے اور کم مدت میں بنیادی تعداد دوگنا ہو جاتی ہےجبکہ اردو بلاگز کی وسعت پزیری linear growthمستقیمی خط کی ہے اور ماہرین کے مطابق اس طرح کے فروغ میں ایک سو بلاگز کو دوگنا ہونے میں کوئی ایک سو سال لگتے ہیں اور اول الذکر نظام میں یہ مدت کوئی تیس برس کے قریب ہے۔

یہ فارمولا اگرچہ آبادی کے تناسب کے لیئے استعمال ہوتا ہے لیکن بلاگز کے ماہرین نے وسعت پزیری کے لیئے اسی فارمولے کو مستعمل قرار دیا ہے۔

وسعت پزیری کی اس پریشان‌کن صورت حال سے قطع نظرزیادہ پریشان کرنے والی بات یہ ہے کہ اردو بلاگ یا فورمز کے قارئین بہت کم ہیں اور بہت سستی روی سے ان میں اضافہ ہورہا ہے۔

دور جدید میں بلاگنگ اظہار کا ایک بہت مضبوط اور اہم وسیلہ ہے اور جو قوم اسے استعمال نہیں کرے گی وہ یقینا ترقی کی دوڑ میں پیچھے رہ جائے گی۔ بلاگنگ لوگوں کو آزادی اظہار کی بہترین شکل بھی فراہم کرتا ہے جس کے ذریعے کوئی بھی شخص اپنے خیالات اپنی مرضی کے اسلوب میں اپنے من پسند طریقے سے پیش کر سکتا ہے اور اپنے خیالات پر دوسروں کے تبصروں کو بھی مکمل طور پر کنٹرول کر سکتا ہے ۔

یہ ایسی چیزیں ہیں جو پہلے میسر نہ تھیں اور اب بھی بلاگنگ کے علاوہ اور کہیں میسر نہیں ہیں۔ بلاگنگ کو جدید صحافت میں بھی ایک اہم مقام حاصل ہے اور اکثر بیشتر عوامی رائے جاننے کے لیے بلاگ لکھنے والوں کی رائے معلوم کی جاتی ہے کیونکہ وہ بے لاگ اور لگی لپٹی رکھے بغیر اپنی آرا کا اظہار کرتے ہیں۔

ایک اندازے کے مطابق ایک عام اردو بلاگ کو 20 سے 30 قاری روزانہ پڑھتے ہیں اور زیادہ اردو بلاگز کو پڑھنے والے وہی لوگ ہیں یعنی تمام اردو بلاگز کے قاری اکٹھے کئے جائیں تو شاید 200 سے زیادہ نہ ہوں۔ ایسی صورت میں نئے اردو بلاگز کہاں سے آئیں گے؟ اس اعداد و شمار کا مقابلہ بڑے بڑے بلاگز کی بجائے عام پاکستانی انگریزی بلاگ سے بھی کیا جائے تو صورت حال خاصی گھمبیر ہے۔

اردو کے حوالے سے اسی صورتحال کو مد نظر رکھتے ہوئے القمر آن لائن ‘‘اردو بلاگرز ‘‘نامی پلیٹ فارم کو وجود میں لایا ۔ اردو بلاگرز کا مقصد اردو میں بلاگ لکھنے والے تمام لوگوں کو ایک ایسے پلیٹ فارم پر اکٹھا کرنا ہے، جہاں سب مل کر ایک ایسا نیٹ ورک تشکیل دیں جو اردو بلاگ لکھنے والوں کی ایک مشترکہ شناخت ہو، اور ہر بلاگر کے اپنے بلاگ کی انفرادی حیثیت بھی برقرار رہے۔ جہاں وہ تمام ایک ایسے رشتے سے جڑے ہوں جو اردو زبان اور اردو بلاگ لکھنے والوں کو ایک دوسرے کے قریب رکھے۔

اردو بلاگرز پر اردو پڑھنے اور لکھنے والوں کے لئے ایک مددگار یعنی سپورٹ فورم مہیا کیا جائے گا اور ہر طرح کی تکنیکی مدد کے ساتھ ساتھ اردو بلاگ لکھنے والوں کی ایک پہچان بھی بنائی جائے گی۔ ہم کمپیوٹر پر اردو لکھنے کے طریقے کو آسان تر بنانے کے لیئے اپنی کوششیں جاری رکھے ہوئے ہیں اور ایسے میں آپ کو بھی رومن لکھنے کی بجائے اردو لکھنے کی طرف راغب ہونا ہو گا اور اس کام کے لیئے کچھ محنت کرنا پڑے گی،اور یہ ضمانت ہم دیتے ہیں کہ اردو لکھنے والا ایک عام آدمی بھی زیادہ سے زیادہ دو یا تین روز میں کمپیوٹر پر اردو لکھنے کے قابل ہو سکتا ہے۔

ہمیں اردو کے نام پر رومن کو فروغ دینے کی بجائے اپنی زبان اور اسکے رسم الخط کو فروغ دینا چاہیئے کیونکہ یہ کام کوئی انگریز، چینی، روسی، عربی، ایرانی، امریکی یا یورپی نہیں کرے گا اور اسے ہمیں خود کرنا ہو گا۔ یہ بھی یاد رہے کہ رومن کوئی رسم الخط نہیں ہے اور نہ ہی اس کے کوئی بنیادی اصول ہیں۔یہ تو اردو لکھنے کا ایک آسان ذریعہ تلاش کر لیا گیا ہے جس سے اردو زبان کی بجائے رومن کو فروغ مل رہا ہے۔

اس حوالے سے ہم تمام اردو بلاگرز سے درخواست کرتے ہیں، کہ ہمیں اس سلسلے میں اپنی تجاویز ارسال کریں اور اپنے بلاگ کو اس مشترکہ کوشش کا حصہ بنائیں۔ اپنی رائے کا اظہار کریں اور اردو بلاگنگ کو مقبول بنانے اور وسعت دینے میں ہماراہاتھ بٹائیں۔