پاکستان میں‌عام انتخابات اور القمرآن لائن

ذرائع ابلاغ کی دنیا میں آج ٹی وی کے ساتھ ساتھ انٹرنیٹ کی اہمیت سے بھی انکار ناممکن ہے اور اسی انٹرنیٹ نے پاکستان کے18فروری 2008کے انتخابات میں پولنگ سے پہلے اور پھر نتائج عوام تک پہنچانے میں نہایت اہم کردار ادا کیا ہے اور ہمیں فخر ہے کہ القمر آن لائن انٹر نیٹ کی دنیا میں صف اول کی ایسی ویب سائٹ رہی ہے جس نے نہایت قلیل افرادی قوت اور کم تر وسائل کے ساتھ ایک عالمی نیٹ ورک تشکیل دے کر ویب سائٹ کی دنیا میں متعدد کثیر وسائل والے اداروں کی ویب سائٹوں سے بہت پہلے ،تیز ترین اور درست ترین نتائج ویب ریڈرز تک پہنچائے ہیں جسکا اعتراف ہمیں ملنے والی متعدد ای میل اور موبائل کے پیغامات میں کیا گیا ہے۔

اس مقصد کے لیئے ماضی کی طرح اس مرتبہ بھی دنیا بھر میں خبروں کی تین بڑی اردو ویب سائٹوں میں سے ایک ‘‘القمر آن لائن‘‘ نے پاکستان کے انتخابات کے موقع پر تازہ ترین خبروں اور انتخابات کے نتائج اور ان نتائج کے حوالے سے القمر آن لائن کے مبصرین کے تبصرے قارئین تک براہ راست‘‘ لائیو‘‘ پہنچانے کا انتطام کیا تھا۔

متعدد ملکی اور غیر ملکی ذرائع ابلاغ نے اس سلسلے میں القمر آن لائن کی کارکردگی کو سراہا .یہ پاکستان کی تاریخ میںپہلا موقع تھا جب کہ آن لائن انتخابات کے نتائج پیش کئے گئے۔

القمر آن لائن نیوز نیٹ ورک پر الیکشن 2002کی طرح 2008 میں بھی انتخابات کے موقع پر پاکستان میں سب سے پہلے براہ راست نتائج(Live Coverage) انٹرنیٹ پر پیش کئے گئے۔ جس سے دنیا کی تمام بڑی نیوز ایجنسیوں، اخبارات، نیوز چینلز، ٹی وی، جرائد، ویب سائٹس نے استفادہ کیا۔