ایک دن کے لیے شاپنگ ملتوی ہونے پر بھارتی خاتون نے خودکشی کرلی

نئی دہلی: بھارتی شہر لکھنؤ میں ایک خاتون نے اس وقت گلے میں پھندا ڈال کر خودکشی کرلی جب ان کے شوہر نے شاپنگ پر جانے کا پروگرام ملتوی کر کے اسے روز کے لیے طے کرلیا۔

لکھنؤ کے رہائشی دیپک دیودی کا کہنا ہے کہ اسے اپنی 23 سالہ بیوی دپیکا کو شاپنگ کے لیے لے جانا تھا لیکن آفس میں مصروفیت نکل آنے کے بعد اس نے یہ پروگرام ملتوی کر کے اسے اگلے روز پر رکھ دیا۔

پولیس کے مطابق خاتون اس بات پر بے حد برواختہ ہوئیں اور انہوں نے خود کو کمرے میں بند کرلیا۔ شام کو انہوں نے اپنے شوہر کے لیے بھی کمرے کا دروازہ نہیں کھولا جس کی وجہ سے انہیں دوسرے کمرے میں سونا پڑا۔

اگلے روز صبح کے وقت کئی بار دروازہ بجانے پر بھی جب خاتون نے دروازہ نہیں کھولا تو مجبوراً ان کے شوہر کو دروازہ توڑنا پڑا تب انہوں نے بیوی کی لاش چھت کے پنکھے سے لٹکتی ہوئی پائی جس کے بعد انہوں نے پولیس کو مطلع کیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ خاتون کے اہلخانہ نے شوہر یا اس کے گھر والوں پر کوئی شک ظاہر نہیں کیا۔ خاتون کا پوسٹ مارٹم بھی کیا جارہا ہے جس کی رپورٹ جلد سامنے آجائے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF  Email

متعلق قمر یوسف زئی

قمر المنیر یوسف زئی انیس سو نوے سے شعبہ صحافت سے وابستہ ہیں۔ مردان سے تعلق رکھنے والے قمریوسف زئی 2006 میں‌پیشہ وارانہ فرائض‌کی انجام دہی کے سلسلے میں‌افغانستان میں‌جیل میں‌بھی رہے۔ بین الاقوامی امور میں‌اعلیٰ‌تعلیم یافتہ قمر یوسف زئی نارویجن ٹی وی کے ساتھ ساتھ کوئٹہ، پشاور اور اسلام آباد کے ممتاز اخبارات سے وابستہ رہے۔ قمر یوسف زئی القمرآن لائن سے بحیثیت مینیجنگ ایڈیٹر وابستہ ہیں